2011-04-27
 21:10:55

Slå.

Måste skriva av mig, och ingen läser denna bloggen längre, så det får bli så.
Stod emot så mycket, men när jag kom hem bakade jag LITE kakor, tog 3-4 mackor och 2-3 små skålar sånna kaksmulsflingor.. Sen middag.... Usch, vill gråta.
Önskar att jag hade en storebror, storasyster, vad som helst, som kunde slå mig varje gång jag gjorde så. Bara en bitchslap elelr vad som hlst!
Jag tänker inte vara dum mot migsjälv. Jag önskar att någon annan kunde vara det.. Det skulle hjälpa så jävla mycket..
Jag måste, jag vill inte må såhär, jag vill inte skämmas..
Stod över en fet bulle med grön gegga innan.. Det är i alla fall ett steg i rätt riktning..
Nu ska ja komma in i mina vanor igen!
Ut och jogga nu.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-28, 19:57:18 | URL: http://amiagirl.blogg.se/

Jag läser din blogg! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: