2011-05-10
 00:10:51

dö.

Vill inte ens tänka på hur mycket kalorier...
kanske mellan 900-1000.
Äckel äckel äckel.
Asså jag hatar att jag inte äns kan se mat utan att sitta och gissa kalorier, fett och allt annat äckligt. Jag vill verkligen inte.. I början var det ju roligt, när du och jag peppade varandra och stöttade, tips och allt annat. Men nu när det är på allvar, är det lika roligt då tycker du? Jag tycker inte det.. Jag vill inte vill inte vill inte.
Jag kan knappt tänka mig att jag vägt 10 kg mindre för bara ett år sen.. Och jag kunde sitta och lipa över att jag inte vägde mindre. Äckliga snorunge jag var, man kan aldrig vara nöjd med det man har. Minns i duschen efter idrotten när Elin kom fram till mig och fick psykbryt över att mina revben var väl synliga, men jag missade det. Det ända jag minns att jag kunde se var tjockis. Minns när lärare påpekade hur mina kindben börjat bli mer markerade, men jag såg inte. Det är fan sinnessjukt. Sen när alla var på mig och fick mig gå upp.. Usch..
Men just nu känner jag att jag fan hellre skulle vara världens fetaste än att ha det såhär. Jag önskar att jag aldrig börjat räkna kalorier, jag trodde fan inte att det skulle sitta kvar såhär. Kommer det aldrig försvinna ur huvudet vet jag inte vad jag ska göra.. Och om jag inte slutar hålla på så kommer ju allt gå åt helvete. Folk jag älskar skulle bli förbannade igen, tillslut inte orka bry sig och lämna mig.

Jag vill fan inte förlora något på grund av denna meningslösa skit. Jag förstår om du vill fortsätta, men jag vill faktiskt få stopp på det. Frågan är hur fan man ska göra det.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-05-10, 16:36:52 | URL: http://amiagirl.blogg.se/

Jag vet inte om det är mig som du syftar på men jag finns verkligen här! Du kan ringa mig, messa mig, skriva mail/brev,jag finns här! <3



Och om det är mig som du syftar på så har du rätt, jag vet inte om jag kommer att sluta men den dagen kommer kanske. Men jag kommer att försöka hjälpa dig med att stoppa dig själv om du vill.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: