2011-05-22
 20:17:57

Så jävla

Jag är så jävla dum . Och fan vad alla är störda i huvudetvwerklögäkjhdjoas
nm¨¨ååååååååååååååååh dra ¨t helveteeeeeee. Jag vet inte vad jag ska göra, kan inte folk bara dö. Krossat tallrikar och den där jäva kukteven vill jag bara kasta i golvet. Fan vad jag hatar migsjäv och alla andra., Lämnba mig utan nyckel, gömt telefonen så a5tt jag inte kan ringa någonm, se4n åka iväg utan atrtn säga något icg vaeab borta i flera timmar. JÄVLA IDIDPTER . Dom vet hur jävla mycket panik ångerst jag får- asså¨vafan är alla. Jag tror mitt huvud kommer sprängas vill bara slå¨dfety i marken. kan inte folk bara ölåta bli att göra så¨mtn som ger mig ångenstattackderåp23roékågmawroågkå
wrpgmeoå
aqmgåeomgbäåemogbaäåo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: