2011-01-02
 07:30:32

2011

2011 nu. Äntligen är 2010 över.

Nyårsafton var underbar! Sitta hemma hos Lina och ta det lugnt, dricka. För att sedan rusa ut i mörkret med den söta gråa pulkan jag snodde, fylld av raketer, med ett glas i handen för att sedan spruta champagne och skrika som idioter. Dock hälde jag ut min vodka ;( men aja! Sedan drog vi vidare till Sandra och där umgicks vi med massa fulla vuxna folk, myste och spelade buzz ;D Mjo kort sammanfattning av det hela.

Igår sov jag hela dagen, kunnde knappt hålla mig vaken en halvtimme i sträck. ;( Och nu så kan jag inte sova!
Men idag så ska vi till Sandra och hämta min älskade kamera<3 Hur kan jag glömma den? :( Sen blir det nog till att åka hem imorgon, eller idag. Måste hem och fixa massa saker.. Ta det lugnt och vara för migsjälv.

Jag vill inte börja året med att deppa, men det känns som att jag inte kan göra annat.. Men aja. Jag får se fram emot året!
Och jag längtar tills jag kan klippa mig. Hoppas på att kunna det innan skolan börjar.
Och skolan vill jag inte äns tänka på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: