2011-02-25
 04:16:13

Penis aj som fan.

Har har haft SÅ ONT de senaste dagarna! Typ mensvärk x1000, gash. Blir jävligt besviken om jag får mens. Vill ju att den ska sluta så jag slipper skiten och blir steril så jag slipper massa fula barn, om jag nu blir sugen på att ligga med massa folk av det andra könet.

Jag trött, men nej nej jag ska såklart inte sova, bara för att jag är så jävla dum i huvudet! HAAH..
Prov idag, eftersom att ingen öppnade i skolan igår när jag kom och skulle göra provet.. Tack, TACK VAD LÄTT DET ÄR FÖR MIG ATT KOMMA OCH GÖRA PROV DÅ!
För övrigt så var jag ute och gick 40 minuter innan vid typ 12 idag, pratade mobil med Alexander och hade det allmänt trevligt. Måste bli bättre på att ut och gå, var ju bara ute och powerwalkade i en timme igår, minst 2 timmar om dagen måste jag ha som mål! Måste sluta äta som en gris också... Men hatar att mamma ska vara hemma och laga massa mat, lixom vet hon inte vad hon stoppar i sina ungar, hur jävla många kalorier vi får i oss? Om jag får ungar ska jag aldrig låta dom äta såhär mycket mat som alla andra i min familj äter, usch och fy!
Men aja, mina planer för helgen då, det blir vara med min underbara Rebecka som jag saknat otroligt mycket!
Oj oj oooj vad tjockt hår jag hade innan jag dödade det! Där ser man!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: