2010-10-21
 23:13:27

Kaffe och engelska

Sitter här på mitt golv, dricker kaffe och läser på inför provet imorgon. Jag är reedigt bra på att göra kolsvart kaffe, som smakar SKIT. Men jag orkar inte göra nytt, hehe..
Fick mammas gamla mobil idag, YAY. Alla mina andra mobiler har ju gått sönder.. FFFUUU.
Imorgon börjar vi vid halv 10, JAH! Men det blir ingen sovmorgon för mig inte.. Det blir att stiga upp vid 7 och sticka till mamma och hämta kläder och skit, för ska ju iväg ihelgen. Första lektionen är slöjd, jag hoppas jag kan bli klar med min sjömansklänning snart, vill ha den på mig :D
Ja, bloggen.. Jag tänker bara blogga när jag orkar, men ska försöka blogga varje dag.
Bror van DJ hero idag med, i någon marabou tävling, haha, lol :D

Billie the vision and the dancers är fina.. Vill se dom igen.. :c

Så bra! Ingen i bandet är sig lik, och dom är sigsjälva! Det unikaste band jag vet.
Fotot är taget av min kompis sara, men jag har redigerat det (: Vi såg dom i Kristianstad i sommras, längst fucking fram bitches! ;D
Menaja, nu ska jag dricka klart kaffet och göra lite mer på Engelskan!
Massa pussar och kärlek till folket! :*<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: