2010-11-30
 17:35:30

Det gör ont.

Det känns som att jag har lurat mig själv för många gånger nu.
Jag hatar att vara kär, i alla fall när man inte har någon koll.
Och om jag ska vara ärlig, så har jag aldrig känt den känslan,
förens jag träffade henne.
Jag har ingen aptit nu, och det stör mig. Jag älskar att vara glad,
jag är en glad person. Jag vill bara vara glad. Fast det är ju bara
en sak som kan göra mig glad, och ah. Men jag vet inte, hoppas
i alla fall.
Jag orkar inte med något svek, för jag klarar inte av det.
Jag har växt ifrån all lek.


________________________________________________________
Choklad kalender. Jag ska äta upp allt nu. Jag orkar inte med jävla december skit,
oooonöööödigt.




Ludvig
PUBLICERAT: 2010-11-30, 17:40:40

Hoppas att chokladen e god :D, och du vet du kan lita på mig ifall det e något du behöver dela med dig, om du behöver någon som gör dig glad, någon att bara muppa runt med, Du kan räkna med att jag finns vid din sida och hjälper dig genom det du vill ha hjälp med, för jag vet att du gör det samma för mig Tova-Li /Ludvig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: