2010-11-16
 07:46:46

Satan vad..

Satan vad hungrig jag är, magen gråter, men det går inte att få ner något D: Fuck jobbigt..
Snart skola då, får gå typ 5 i 8 om jag ska hinna oO Ska låta datorn vara på idag med så jag är säker på att filmen är klar när jag kommer hem<3 Ska bli najs att ha något att göra efter skolan så att man inte bara direkt sätter sig i sängen och lipar. Måste försöka hålla mig sysselsatt, men det är inte så jävla lätt :(
Aja men vafan ska man göra? Saknar växjö, men alla riktiga vänner. Denhär hålan är bara skit, jag vill här ifrån!
Om pappa inte låter mig gå i skola i göteborg så vet jag inte vafan jag gör.. Jag SKA DIT! Och jag vill inte bo här..

Morgonens låt




Saknar håret btw :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: