2010-11-30
 17:04:09

Karin

Och jag hatar att alla lärare ska vara på mig. Jag är glad, jag får vara med Viola, jag blir glad och tycker att skolan är rolig. Sen kommer dom där äckliga lärarna, skolsystern, alla, och ska hålla på med mig. Inte konstigt att jag börjar gråta när ni ska hålla på. Och jag mår bra, när ni inte är på mig, och så kommer den där fittan Karin efter mig i korridoren, och jag springer där ifrån, och Viola säger till kärringen:
"Hon vill inte att ni ska va på henne."
"Men jag vill bara visa att jag bryr mig!"
"Du.. Gör inte det, då blir hon vansinnig."
Dom fattar verkligen inte, att jag bara mår dåligt när dom ska visa att dom bryr sig! Jag vill inte ta livet av mig, jag har inga jävla ätstörningar, vafan är det dom inte fattar?


Ludvig
PUBLICERAT: 2010-11-30, 17:28:09

:C asså det suger hårt, men du vet att mutme finns här ifall du behöver någon som ska få dig på bättre humör ;) <3


Sara
PUBLICERAT: 2010-12-01, 18:21:43 | URL: http://dancingteardrop.blogg.se/

Älskar dig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: