2010-12-12
 00:47:42

Sometimes, i wish i were a robot.

Ibland önskar jag att man var en robot. Utan kännslor. Då skulle jag åka runt på mina jävla hjul och låta, BIIIP.. BIIIP.. hela dagarna. Ingen skulle kunna skada mig! Jo dom skulle kunna klippa av mina sladdar, skruva ut mina skruvar, slå mig bucklig, slå sönder mina blinkade lampor och hälla vatten på mig. Men dom skulle inte såra mig. För jag skulle inte ha något hjärta. Jag skulle inte kunna älska. Jag skulle bara vara en bunt metall.
Men det är klart, kärlek kan vara underbart. Men om jag var en robot skulle jag aldrig bli sårad.

You treat me like a rose
You give me room to grow
You shone the light of love on me
And gave me air so I can breathe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: