2010-12-13
 13:28:25

Sjuk

Varit hemma idag, har inte mått så bra. Så jävla ont i magen har ja, typ mensvärk, men ja ska fan inte ha de nu på ett braaa tag, LOL!? Får sinne..
Aja, jag har fått plocka ut min smiley, för smycket rostade, HAHAHAH så fail. Men aja xD Får göra omden när ja skaffat redigt smycke.
Ja, änsålänge har jag inte gjort något intressant idag, det är inte så lätt när man har ont. Druckit oboy, sovit med snuttan, (första gången på länge som hon inte blir arg när ja håller om henne utan faktiskt somnar.) Kul att sötisen vrkar gilla mig igen :D
Nu återstår det att se vad det blir med resten av dagen.

Jag har räknat ut hur mina betyg kommer se ut nu;
Engelska; ig, eller g
Matte: ig
Kemi: ig, om hon är snäll, g
bild: ig!
so: ig (igen, tror iaf det)

Nästa termin ska jag gå till skolan varje dag. Pussy, skulle haft g i alla dom (vg-mvg i bild) om ja gått.
Kuk vad jag är dum..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: