2010-12-09
 22:34:07

It was a clusterfuck, It really fucked us up.

Clusterfuck är så sönderbra. Men nog med det! Asglad, om jag går till skolan varje dag till lovet så ger pappa mig 500kr ;D Jag som ändå tänkt komma i tid, så får ja pengar för de! Njs.. Hatar att folk tror jag försover mig varje dag, lixom vafan? Så trött är jag inte. .__. Aja, ska hem till mamma, kolla Festival och sova, så hoppas jag jag orkar upp till B engelskan på morgonen D: Ifall jag inte orkar hoppas jag lärarna inte tar de som skolk.. Efter som att jag egentligen inte behöver extra engelska så borde de inte räknas :S Men aja, ska försöka.
Imorgon är det helg föresten, fan helvete... Jag har inte gjort klart bildhelvetet...... :( Aja, hoppas hon låter mig lämna in nästa vecka.. Och sätta betyg då.. IG i bild.. När hon tycker jag ska nå MVG D: asså fuck.
För övrigt så är det 16 dagar tills jag fyller år imorgon.. usch.
Orkar inte.

Saknar sönder...<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: