2010-12-23
 06:03:10

Helt fuckat

Det är helt fuckat, liksom, imorgon är det JUL. Helt sjukt. Och jag längtar inte ens. Jag brukar alltid ha rådamp denna tiden på året. Och 3 dagar tills jag fyller 15. Waw. Så kul. Inte.
Asså jag ska inte sitta och tjura, men vafan jag orkar inte med sån skit! Kommer vara tvungen och stäääda, baaka och blä! :'c Eller, att pynta cupcakesen är ju awesome, men att baka dom blir ju bara fail!
Men aja.

Nu sitter jag och letar låtar, och ja fastnade med Sober, så awesome <3

Aja, dagen kommer bestå av att sova, nörda massa massa pokémon och dricka kaffe ;D Kaanske hjälpa mamma med att baka, får se om de blir julcupcakes me, men vet inte om jag orkar :S

Hmmm.. Undra vart min hatt är!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: