2010-12-16
 08:42:28

Hahahahahaha

Hahahahaha det är fan sinnessjukt. Att detta året slutar PRECIS som förra året! Med att jag är sådär misslyckat kär. Dock var jag ju tsm med personen förra året, men blev ju ignorerad i slutet. Och nu blir det lika dant.
Fick för en stund lust att köpa massa glass och godis och sätta mig och bli fet, men aja. Jag är inte låg mot migsjälv. Jag knarkar chokladmjölk och kaffe.
Just nu vill jag bara backa tiden. Tills då, då allt känndes bra.
Jag saknar min Rebecka just nu. Helt otroligt hur nära vänner vi har kunnat bli, jag tycker vrklige om dig, och det är första gången jag kan kalla någon bästa vän, och mena det, och inte bara säga det för att den andra säger att jag är bästa vän. Jag saknar flickorna i växjö, jag saknar dom gamla kompisarna. Jag saknar dom nya kompisarna. Jag saknar henne. Jag saknar migsjälv.
Men ändå så har 2010 varit det bästa året i mitt liv. Även jag gjort många dumma saker, varit dum mot andra och mot mig själv. Men jag kan ändå inte säga att jag ångrar något. För allt jag gjort har lett till nu. Även om jag inte mår bra nu, så mådde jag bra för några veckor sen. Och den lilla tiden, är jag så jävla tacksam över. Önskar bara att den varade längre.
Jag ska inte säga att nästa år kommer bli bättre, för de sa jag om 2010 med. Jag säger, nästa år ska det bli en förändring. Jag ska försöka ändra mig. Jag ska sluta vara så dum. Och med att sluta vara dum menar jag inte att jag ska sluta dricka och testa nya saker, jag menar vara dum mot människor. Om jag är dum, är jag det ofta omedvetet. Men jag ska ändra mig. Jag hatar att såra folk. Men jag hatar också att bli sårad. Så nästa år ska jag inte släppa in människor så lätt.

BAAAH.. När jag skriver ner mina tandkar så blir allt så DEPP..
Kortfattat; Jag är ledsen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: